عشق پاک

عشق پاک

به نظر شما ...

 

به نظر شما عشق پاک چه رنگیه ؟..........



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:41---24 آذر 1391
سلام ستاره  جون!
به نظر من عشق اگه پاک باشه، یعنی واقعا پاک پاک باشه
هیچ رنگی نداره برای مثال اگه شیشه رو پاک کنی اونم دیگه رنگ نداره اون وقت ممکن یکی با کله بره توش که یا شیشه میشکنه و یا سر طرف، ویا هر دو! !!پاسخ:فاطی جون ممنون ... منم همین عقیده رو دارم ... ولی اصلا فکر نمی کردم که اینقدر خوشمل به قضیه نگاه کنی ...


pegi
ساعت21:14---14 آذر 1391
سلام فداتشم.به نظرمن عشق پاک سفید یا بی رنگه.چون رنگ عشق واقعی به سلیقه انسان وابستست

moh@mm@d
ساعت11:10---12 آذر 1391
سلام عشق پاک سیاه است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ستاره ׀ تاریخ: شنبه 11 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

نمی دونم که بقیه چه حسی دارن وقتی با چشم بسته راه می رن ...ولی من دیگه بهش عادت کردم . تا یه وقتی نگاهم به نگاه کسی خیره نشه و اون هم فقط برای تفریح نگاهش و بهم خیره کنه و من ... و اون ... و آخرش هم فقط یه قلب شکسته باقی بمونه ... درسته ... عشق من یه کم خنده داره ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , haniehnazari.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM
لینک باکس هوشمند
لینک باکس هوشمند پردیس
پردیس
لینک باکس هوشمند پردیس